9 лют. 2016 р.

Вітаю всіх на своїй сторінці!


Шановні читайлики! Вас чекають цікаві завдання в розділах "Ребуси","Розумникам та кмітливим"," Вправи на Міксіке"!



Десять порад, як зацікавити дітей читати

1.    Давайте хороший приклад вашій дитині, показуючи, як вам подобається читати.
2.    Дайте дитині подивитись вашу книгу. Читайте книгу вголос, або дозвольте дитині прочитати її вам.
3.    Регулярно відвідуйте бібліотеку. Покажіть дитині, де вона може знайти свої улюблені книги.
4.    Приносьте своїй дитині літературу, яка задовольнятиме її індивідуальну потребу.
5.    Зацікавте дитину хобі, котре потребує читання.
6.    Заохочуйте ваших дітей до листування з однолітками.
7.    Організовуйте пошук скарбів. Пишіть письмові підказки.
8.    Заплануйте екскурсію в зоопарк, музей. Покажіть книги.
9.    Заохочуйте вашу дитину складати різні історії.
10.     Якщо дитина – неохочий читач, вигадайте гру в читання.

Рекомендації та підказки для читання вголос

Читати з інтонацією. Змінюйте ваш голос на знаках пунктуації. Говоріть м’яко і голосно.
Пам’ятайте про настрій. Замість того, щоб сказати: «Давай влаштуємося зручніше і послухаємо нашу казку», спробуйте сказати: «Давай влаштуємося зручніше і послухаємо нашу казку».
Запасіться терпінням. Знаходьте час, щоб відповідати на запитання, які задають ваші діти під час читання.

Темп читання. Не поспішайте під час читання. Уповільнюйте темп. Якщо не вистачає часу, вибирайте короткий текст.


Шановні читачі!
В нашому читальному залі дуже багато дитячих журналів: " Барвинок","Яблунька","Джміль","Котя","Пізнако","Колосок","Пролісок".
Приємного читання!


Ці поради будуть корисні  батькам!


ДЕСЯТЬ ПОРАД КЛАСНОМУ КЕРІВНИКУ (ЗІ 100 ПОРАД УЧИТЕЛЕВІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО



1.    Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті – з людиною. Місія школи – боротися за людину.

2.         Обєкт нашої праці – найтонші сфери духовного життя особистості, яка формується, - розум, почуття , воля, переконаність, самосвідомість.

3.         Виховувати людину – це передусім знайти її душу, бачити та відчувати її індивідуальний світ. Справжнє виховання – це самовиховання.

4.         Немає в дитини нічого такого, що вимагало б від педагога жорсткості. Не давайте прорости в своїй душі насінню зневіри в людину, підозрілості.

5.         Немає якихось єдиних для всіх школярів передумов успіхів у навчанні. І саме поняття успіху у навчанні – річ відносна: для одного високий рівень, для іншого й середній рівень – велике досягнення.

6.         Успіх у навчанні – це стежка, що веде до того куточка дитячого серця, в якому горить вогник бажання бути гарним. Бережіть цю стежку і цей вогник.

7.         Слово – могутній борець за людську душу. Створюйте інтелектуальний фонд для запамятовування, заучування, збереження в памяті програмного матеріалу. Дитина стає байдужою, несприйнятливою до слова, якщо слово не живе в її душі як засіб творчості, якщо вона тільки заучує чужі думки. І не творить своїх та не виражає їх словами. Бійтеся байдужості, бійтеся згаслого погляду дитини! Навчіть її активно, пристрасно ставитись до слова.

8.         Спонукайте учнів до читання – найважливішого рятівного засобу для успішного читання. Ніяке захоплення не принесе користі, якщо воно не зачіпає думки, душі, серця. Перше захоплення – це захоплення книжкою.

9.         Доброзичливість, розумна доброта – ось що має бути атмосферою життя дитячого колективу, головним тонусом відносин взаємовідносин  педагога і дітей. Якщо ви навчили свого вихованця відчувати людину серцем, ваша доброзичливість здатна творити чудеса.

10.      Уміння володіти собою, тримати себе в руках – одне з найбільш необхідних умінь, від якого залежить і успіх діяльності педагога, і його здоровя.



Кращі читачі 1 семестру 2015 року

1 місце - 1-Б, 2-В, 3-А, 3-Б,
2 місце - 3-В, 4-В.
3 місце - 4-А, 4-Б, 2-А.


Цікаву художню літературу ви можете знайти за адресою:

Немає коментарів:

Дописати коментар